Ile kosztuje godzina pracy technika?
W każdej firmie korzystającej ze sprzętu komputerowego potrzebna jest osoba, która zadba o jego prawidłowe działanie. Większe przedsiębiorstwa z własnym działem IT posiadają w zespole własnych techników informatyków. Te działające na mniejszą skalę zwykle jednak nie mogą pozwolić sobie na zatrudnienie specjalisty. Z myślą o takich firmach wdrożyliśmy do swojej oferty usługi dodatkowe SDC, w tym możliwość skorzystania z pomocy wykwalifikowanego technika! Sprawdź, jak pracuje dział techniczny Sprint Data Center, jak zamówić usługi serwerowe oraz ile będzie Cię to kosztować.
Jak skorzystać z pomocy technika?
Dbamy o to, aby procedura zamawiania wybranych przez klienta usług była jak najprostsza. Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy technika, wystarczy, że wejdziesz w zakładkę „oferta usług dodatkowych”, a następnie w sekcję „pozostałe”. Znajdziesz tam dwie usługi – w zależności od indywidualnych potrzeb, możesz zdecydować się na wykupienie godzin pracy specjalisty w czasie standardowym (8:00-20:00 w dni powszednie) albo w czasie niestandardowym, czyli w godzinach 20:01-7:59 w dni powszednie oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy. Po wybraniu preferowanej opcji należy kliknąć przycisk „dodaj do koszyka” – zostaniesz wówczas przekierowany na stronę, na której będzie można dokonać opłaty. Zakres prac oraz ilość godzin pracy technika należy ustalić z działem technicznym (kontakt z działem technicznym SDC: serwis@sprintdatacenter.pl).
Koszt godziny pracy technika
To, ile kosztować będzie skorzystanie z pomocy technika, zależy od zamówionej ilości godzin oraz czasu pracy. Jedna godzina pracy w standardowym czasie kosztuje 209,10 zł brutto, a w czasie niestandardowym – 418,20 zł brutto (opłata jednorazowa). Na cenę nie wpływa natomiast sam rodzaj prac – nie ma znaczenia, czy będzie to konfiguracja serwera, naprawa sprzętu czy też instalacja programów komputerowych. Należy jednak zaznaczyć, że usługi serwerowe dotyczą tylko systemów Linuxowych.
Warto dodać, że problemy związane z serwerem, hostingiem czy VPS, który został zakupiony u nas, nasz zespół techniczny rozwiązuje w ramach usługi, bez dodatkowych opłat! Dział techniczny SPD działa 24h/365 dni, a wszelkie zgłoszenia obsługujemy na bieżąco, bez zbędnej zwłoki. W przypadku wystąpienia usterki wystarczy wysłać zgłoszenie na adres serwis@sprintdatacenter.pl – odpowiedzi udzielamy zwykle w przeciągu kilkunastu minut
Usługi dodatkowe w Sprint Data Center
Doskonale wiemy jak duże znaczenie przy wyborze firmy IT ma kompleksowość świadczonych przez nią usług. Właśnie dlatego w Sprint Data Center, oprócz wsparcia technicznego, dostępu do serwerów dedykowanych, VPS, hostingu czy kolokacji serwerów, oferujemy również szereg usług dodatkowych! Zamów system operacyjny, panel administracyjny, powierzchnię pod backup, pakiet transferu danych czy licencję Microsoft, a my pomożemy w uruchomieniu lub zainstalowaniu wybranego przez Ciebie rozwiązania!