Nasze wsparcie techniczne 24h/365 – dlaczego warto nam zaufać?
Wybierając hosting, serwer w chmurze czy dedykowany nasi klienci otrzymują pomoc i wsparcie techniczne przez cały okres trwania współpracy. Nie każdy przedsiębiorca ma wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą sprawnie przywrócić dane po awarii czy zareagować na przeciążenie strony. Sprawdź, czym wyróżnia się nasza obsługa serwerów i jak wygląda profesjonalne wsparcie techniczne.
Wsparcie techniczne w Sprint Data Center
Problemy techniczne mogą pojawić się w najmniej oczekiwanych momentach – w nocy, podczas świąt, a nawet w trakcie kluczowych kampanii marketingowych czy promocji, kiedy ruch na stronie jest wzmożony. Pomoc techniczna może obejmować zarówno awarie, jak i bieżące wykonywanie aktualizacji, modyfikacji planu czy wprowadzanie dodatkowych zabezpieczeń przed atakami hakerskimi. Inwestycja w usługi hostingowe z dostępem do wsparcia technicznego to najlepsze rozwiązanie. Dzięki temu obsługą zajmuje się specjalista, który doskonale zna produkt, który oferuje dana firma hostingowa.
Oferujemy wsparcie zarówno w standardowych, jak i nocnych godzinach. Termin ustalamy każdorazowo z klientem, dzięki czemu nawet w dni ustawowo wolne od pracy (weekendy/święta) możemy prowadzić określone działania. Zanim wykonamy wycenę, wspólnie z klientem określamy zakres prac oraz ilość potrzebnych do ich realizacji godzin. Szczegółowe dane dotyczące cen znajdziesz na naszej stronie w zakładce usługi dodatkowe. Warto pamiętać, że nasi technicy pracują zarówno w przedziałach godzinowych 8:00-20:00 w dniach ustawowo roboczych, a także w 20:01-7:59 (dni powszednie i święta) jedynie na systemach Linuxowych.
Linia Techniczna 24h
Wsparcie techniczne o każdej porze dnia i nocy oznacza, że Twoja witryna nie pozostanie offline na dłużej niż to konieczne. Powala to zminimalizować starty, czy uniknąć znaczącego spadku poziomu sprzedaży. Nasza Linia Techniczna 24h jest dostępna pod adresem serwis@sprintdatacenter.pl. Dzięki temu wszystkie problemy, których użytkownik nie może rozwiązać samodzielnie lub zajmują dużo czasu, zostaną usunięte, bądź wyjaśnione przez doświadczonego technika. Obsługa serwerów ze Sprint Data Center jest znacznie prostsza! Znajdź swój pakiet i nie przepłacaj!
Decydując się na współpracę z naszą firmą otrzymujesz takie usługi, jak administracja serwerami, aktualizacje systemu, monitoring usług, konsultacje techniczne, stworzenie polityki backupu oraz kopii bezpieczeństwa, czy analizę logów w cenie wybranego pakietu. Wybierz rozwiązanie, które sprosta Twoim oczekiwaniom!